Ett bord för två?

Jag är inte sådär jättepepp på att åka och jobba bort hela kvällen. Jag är mer pepp på att träffa Anny och dricka vin och äta gott och slappa och vara glad för att solen skiner. Men å andra sidan så tjänar jag inga pengar på det så det blir nog jobb trots allt. Det blir nog bra. Alla gäster borde ju vara lyckliga för att det är soligt och de är lediga och då blir det mycket trevligare att vara med dem.

Innan jag börjar ska vi iaf åka till N och hälsa på en sväng. Förhoppningsvis ligger solen på mot hennes balkong så man kan mysa där en stund och samla energi :)

Oddsen har ändrat på resefronten. Peppar peppar jag säger inget än, men det är gaaaanska troligt att en viss Ikk och en viss Terje kommer åka till en viss ö den 27e. Vem vet liksom. Jag vet iaf att jag blir galet lycklig då - värme! Det skulle bli perfekt.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!