Jag också

Så var det dags igen, ytterligare en blogg. Men i brist på annat så - varför inte? Exakt vad det ska handla om återstår nog att se.
Till exempel kanske det komma handla om att jag just nu håller på att bli galen på att Axi vovvov hoppar och gnölar efter
något. Exakt vad har jag tyvärr ingen aning om, så jag lär få fortsätta lyssna på det här i evighet. Nej, nu blev han trött! Däckat i trappan misstänker jag, tycks som att prommisen gav önskat resultat ändå ^^

Var nyss ute, och det börjar verkligen bli vår på riktigt nu. Förvisso ingen sol idag, men ändå några plusgrader och här och var kan man gå på asfalt.
Asfalt. Som jag har saknat det. Den är stabil och hård och bra, en asfaltskant erbjuder alltid sittplats, och på sommaren luktar den gott när solen skiner på den. Till skillnad från snö, som är kall, jobbigt och ivägen. Blä.
Nu vaknade hunden igen, han vilade visst bara. Ska gå och ta ett snacka med honom.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!