En solig fredag i oktober

Jag är ledig, och när jag stiger upp efter min sovmorgon så skiner solen redan in från en nästan löjligt höstblå himmel. Löven har fått en perfekt färg och de äppel jag inte plockade igår skiner knallröd utanför köksfönstret.
Kokar kaffe och kryper ner i soffan med Latliv i högsta hugg. Läser, myser, titta ut, stannar till, känner efter. Och jo, jag är rätt säker på att det här är en fin dag att vara på. Det känns liksom så.
Jag hade tänkt att ha en riktig pluggdag, men efter att ha bläddrat i lantliv är jag nu istället snarare sugen på att städa och fixa.
Vet inte. Tror jag helt enkelt tar en kopp kaffe till. Läser lite till. Stannar till, lite till. Så får vi se.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!