Trött och ensam, typiskt

Typiskt, jag som skulle hinna med att städa och fixa så mycket, skrota runt lite sådär nu när jag en ensam hemma (Terje är borta på jobb). Men så fick jag knappt sova något alls inatt, och lyckades inte somna något nu på eftermiddagen heller så har bara gått runt och varit supertrött och inte fått något alls gjort :/
Jaja, slutar tidigt imorgon så kan försöka få något gjort då istället.

Nu sitter jag i soffan och inväntar att något bra ska börja på tv. Tyvärr är lite jag lagom mörkrädd och tycker inte alls om alla fönster, så risken finns väl att jag kryper upp till sängen och läser istället. BLÄ för pojkvänner som åker bort på jobb :(


Nej, för trött för att skriva! Slappa och sen sova - imorgon har jag matlagning och franskaprov - sen slutar jag tidigt! :) Kanske kommer den äldre av bröderna T och hälsar på i helgen också, trevligt. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!