Fredag

Fredag eftermiddag i september när solen är varm, himlen är blå och löven är gula. Det är ganska fint det.
Att jag slipper vara så trött att jag knappt vet vad jag heter, det är också fint. Hjälpte att sova bort hela eftermiddagen igår, nu känner jag mig som en människa igen.

Nu har jag ganska nyss kommit hem från praktiken, ska slänga i mig någon mellis och sen tänkte jag försöka få något gjort på den där hemtentan. Var förbi alko och shoppade loss en flaska vitt som ligger i kylen och väntar på mig, det får blir belöningen om jag får något vettigt gjort.


Btw, så undrar jag om jag gått och blivit gravid, fast minus bäbisen? Eller typ håller på att utveckla en kraftig benstomme vid 21 års ålder? Tål att tänkas på annars så får jag slänga vågen och med tanke på att den är så jävla snygg så vill jag helst inte det.

Just det, jag hade lite kändisspan på praktiken också! Sådär lagom spännande, men det räknas ändå. Dagen i övrigt var inte så överdrivet givande - fick se hur deras bokningssystem fungerade. Sen fick jag göra alla nyckelkort - och sånt har jag ju gjort förut så inget nytt där. Efter lunch sprang jag runt till ca. 80 rum och satte in nya menyer i nå plastfickor på rummet. Som sagt, inte så givande, men faktiskt inte så tråkigt heller. Bra terapiarbete sådär ^^

Nej, plugga var det.

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!