Helg helg helg heeeeeelg!

Jag känner mig äntligen sugen att dra igång med renovering och inredning igen. Ska man våga tro att det är ett gott tecken på att man är påväg upp ur svackan? Känns iaf trevligt att ha lust att göra något annat än gå och lägga sig, oavsett vilket tid på dygnet det är.
Här om dagen när jag satt på bussen fick jag en uppenbarselse om hur man kan göra i sovrummet, och efter lite googlande tycks det som att det finns billiga lösningar. Måste ta oss iväg till ikea bara, men nu är det bara två veckor tills vi ska till sverige och då tänker jag passa på att shoppa, det får lösa sig på något vänster!

I övrigt känner jag mig rätt lycklig just nu - på ett trött vis. Har äntligen äntligen fått helg(efter elva arbetsdagar i rad, fyyy). Ska ägna den åt att sova ut lääänge på mornarna och sen pyssla med min redovisning. Som det känns ju kommer det bli halvkul att arbeta med det och inte allt för betungande.
Ska se om jag hinner ta reda på äpplena också, göra must och sen ska jag för första gången prova på att göra cider :) Spännande. Vill helst ha något ganska svagt, lite lagom sött och med kolsyra, får väl se om det går att lösa ^^
Intressegruppen kan ju även anteckna att jag just hittade det perfekta äppel i trädgården. Satt och läste i solen och efter det gick jag en repa och plockade de äpplen jag nådde (läs: inte många) och helt plötsligt uppenbarade det sig bland alla halvmogna, halvätna, sönderpickade, förmultna små skapelser: Ett riktigt julrött äpple utan ett enda märke på, som hänge kvar i trädet men var redo att släppa. Ni hade fått se en bild på den omtalade skapelsen om det inte vore för att jag redan käkat det. Oops. Mums var det iaf.


Nej, nu fortsätter inredningsgooglandet och slappandet. See ya!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!