Nu är det fredagsmyyyyyyyyys!

Då var städpraktiken avklarad - var helt okej faktiskt. Inte kul, nej, men var tillsammans med Johanna hela dagen så var iaf trevligt sällskap! Fick vi två fribiljetter var till nattklubben och kunde dessutom sluta tidigt så då kändes det ju helt okej ^^

Nu har jag iaf varit hemma i drygt en timme. Förrättssoppan är snart klar, ska bara svalna och sen mixas. Vitvinssåsen kokar på för fullt och kycklingen är på tining. Bara allt är av spisen ska jag dra iväg till matssons också, insåg att jag köpt lite väl lite grädde om det ska räcka till tårta och eventuellt en och annan irish. Vilket betyder att jag måste köra den gigantiska dumma bilen själv, blä. Tycka inte om, längtar nå tills vi bytt till en mindre.

Ogillar att internet fattar att jag har flyttat till finland. Reklamsnuttarna på spotify är på finska. Fy fan. Yximaaanamgvlanfnfogmretnagsicgjsydfnqerlkqowfunsfgffaaaaaaxxxxxxouxta. Typ så låter det.

Nej jag kanske borde fortsätta med mitt fix, när maten väl är förberedd så långt det går så ska jag ju duka lite fint hade jag tänkt. Och så måste jag duscha också. Och hitta nå lite lagom fina kläder. Och slå in presenten. Och garnera tårtan. Ooops. See ya!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Priik

Låter skitbra gumman :) Saknar dig <3

2010-09-18 | 14:13:43




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!