Blind?

Var just på synkoll - börjar undra om tanken är att jag ska bli helt blind? De sa att synen inte borde förvärras efter att jag fyllt 20, det är över två år sen och blir ju fortfarande värre? Jaha jaha, -7,5 på ena och -8,0 på andra är det nu iaf.

Startade dagen med bloggar och kaffe, så nu har jag övergått till en shake och överväger att lägga mig att se på tv och mysa med Axi ett tag.. Praktiken börjar först vid ett och är så grått och trist väder så känner mig opepp på att hitta på något innan dess :/

Praktik ja! Gick ju första dagen igår, skoj skoj :) Är ju smidigt när man känner de flesta sen förut och har varit mycket i lokalerna - känner mig rätt hemma även om arbetsuppgifterna är nya. Nu krånglar jag mest med att ställa om mig till deras bokningssystem, har bara Opera (ett annat system som vi lärt oss i skolan) i huvudet så sitter och letar efter knappar som inte finns :P
Well, känns bra iaf och tror nog att det kommer funka torsdag och fredag när jag är själv, har spärrat konfen då så har bara repan att bry mig om :)


Nej, nu blir det en dusch och sen tv-mys! Axi har redan däckat på kudden här intill ^^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!