Mål!

Den extrema pluggperioden är slut, och nu har jag just packat klart. Jäklar, vad sliten jag är! Fick äntligen sova ordentligt inatt, men vaknade tidigare än önskat och sen har det varit fullt upp idag, pust.
Nu står middag och schemat och snart kommer Janina :) Sen ska vi dra vidare till Johanna en sväng och därefter bär det av till Mariebad för att möta upp de andra och ha spakväll. Åh, sååååå bra! Jag menar; jag är trött, frusen, småförkyld och alltmänt blä. Och så ska jag få spendera kvällen med underbart sällskap, i en varm pool samtidigt som jag tänker dricka mousserande vin. Så jag har en känsla av att jag kommer må mycket bättre inom några timmar :)

Imorgon bär det som sagt av mot Malung - så vi hörs där ;)

Puss på er!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!