Sweet home

Hej hopp! Nu är jag på plats i Malung, åkte morgonfärjan igår morse och körde sen halva dagen så kom fram vid fyratiden ungefär. Sen blev det goood middag och myskväll med vin, snackis och musik. Idag blir det lite kalas, så ska mota bort förkylningskänningarna och pigga på mig inom kort. Daddy fyllde år i fredags och sis nu på onsdag, så lite släktingar tittar in på smörgåstårta lite såhär mitt mellan :)

Fredagen var greeeejt förresten! Champagne, chokladmousse, jordgubbar, bubbelbad, musik och grymma brudar! Jag vart ju åka hem redan vid elva så missade dansen, fast kanske lika bra med tanke på förkylning ^^ Äh, det är väl som man säger - förfesten är alltid bäst!


Imorgon börjar praktiken, ska åka dit lite tidigare för att luncha med chefen och kolla igenom schemat. Får se vad de har planerat åt mig, blir nog bra oavsett men skönt att ha lite koll så men vet hur allt ser ut. Hoppas på en ledig valborg iaf, annars tänker jag nog se om det går att flytta om - är pepp på att dra ut till stugan och mysa då :)

Nej, nu måste jag snygga till mig lite innan släkten kommer ;) Puss på er!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!