Våååårsooool :D

Nej men hej!
Klockan är sju och jag börjar känna mig redo för sängen - inte bra! Blir nog en film först iaf innan jag däckar. Anledningen till trötthet är att jag varit med på frukosten ett par dagar nu (innan mitt ordinarie förmiddagspass) vilket innebär att väckerklockan ringer 04:30. Usch, det gör lite ont i mig när jag skriver det... Men tro det eller ej så har det gått bra ändå, blir lite seg på eftermiddagen men orkar hålla igång så länge jag är där iaf.


Förresten, hot- & konfare: Visst var det okej att man jobbar istället för praktik? Om jag är på samma ställe, samma tider och med samma uppgifter så kan det väl inte spela någon roll om det heter jobb eller praktik? Har för mig att Ulla sa så förut men nu fick jag höra att andra skolor brukar bli sura då så kanske bra att kolla :P Vet ni?

Idag var det riktigt fint väder och ser ut som det tänker hålla i sig, så i helgen hoppas jag på sovmorgon, grillkvällar, mys och kanske knäppa en cider! :) Terje kommer hit imorgon också, inte träffats på två veckor :/ Fast har gått bra, tiden har gått så jäkla fort :S Känns som jag just kom hit men har insett att jag redan gjort halva praktiken?! Herregud, fattar noll.


Nej alltså. Jag kan inte skriva mer. Jag somnar nog faktiskt nu. PUSS på er!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna "Lompa"

Jo det är ok att du jobbar, det heter väl praktik med lön i så fall men det ska nog vara helt ok ^^

kraaam <3

2011-04-18 | 16:47:49
http://lompas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!