Hur man lurar sig till en glad vovve

Tänkte ut och sola men blir för varmt åt Axi, och ärligt talat är jag typ för trött för att sitta ute i värmen :P Väntar tills det är lite svalar och sen ut i kvällssolen med en bok och ett glas vin kanske!

När vi kom hem hade jag en ytters trött och flåsig vovve som inte var ett dugg nöjd med vädret. Försökte locka och pocka för att få honom på andra tankar men icke. Så då blev det en kalldusch för bäbis och nu jäklar är han glad igen! :D Först tittar han på mig med sina små ögon som säger "Vaaaaarför måste du ha in mig i det här dumma, blöta kalla fööööör???" Sen tog jag direkt ut honom på gården där han fick ruska av sig och rulla i gräset och vips så gick svansen på högvarv och han blev glad och busig. Sen har jag blandat jättesvag saft åt honom (några droppar i skålen så han tror att det är godis) så nu har han nog fått i sig ordentligt med vätska också.

Pust, vet en till som behöver en kalldusch. Kanske ska dra mig :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!