Ludd i huvudet

Tycker att det är riktigt oschysst att jag ska ha så svårt att sova ibland. Gick och la mig i bra tid igår men vad hjälper det om man ändå ligger vaken? Blev väl 2-3 timmars sömn iaf, vilket ju i och för sig räcker rätt bra. Blev pigg så fort jag kom till jobbet och har mått prima fram tills slutet av passet när hjärnan började sega ihop sig.
Nu ska jag iaf duscha, byta om (inte väder för långbyxor och svart skjorta) och sen åka ner på byn för att träffa Anny! Har som plan att inte sova middag så kommer jag säkert stupa i säng ikväll = vara jättepigg på jobbet imorgon! :)

Ska åka och hyra film samt köpa hem lite mat också. Imorgon efter jobbet ska jag nog åka och hämta Axi (som är hos farmor och farfar) och sen ägna eftermiddag och kväll åt att mysa med honom framför tvn med nån god mat! Idag är jag inte lika engagerad så ska nog lura med Anny till hedbacks så jag kan passa på att äta lunch/middag där ^^

Nej, nu blir det duschen innan jag däckar här

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!