Min!

Beställde klänningen! :) Trots ekonomin har jag lyckats spara lite pengar från födelsedagen så nu var jag faktiskt slösaktik och köpte en fin klänning, så det så!
Eftersom jag är kortare än modellen på bilden + har mindre bröst så kommer den se lite mer presentabel ut på mig, så systrar och pojkvän som inte kunde fokuserar än annat än tuttar när de såg bilden kan känna sig lugna :P
Hoppas bara jag ser okej ut i den, för leverarar till malung för enkelhetens skull så tror att returen hittar gå ur innan jag kan testa den. Oh well, den som lever få se.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna "Lompa"

Sv: Japp det stämmer ^^

Ok, vila upp dig ORDENTLIGT! DU ska med hit ut! ;D

<3

2011-03-18 | 23:13:57
http://lompas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!