Myskväll, ja tack!

Så här hade jag gärna spenderat kvällen!
Det är från när jag var i Malung sist. På söndagen hade vi en riktig slödag och fram mot eftermiddagen förberedde jag och bejbi en älgstek som vi hävde in i ugnen. Medan den stod där och puttrade och det skymmde utanför, så fick jag för mig att det hade varit jäkligt mysigt att tända ljus, spela kort och dricka rödvin. Ni vet, mysmysmys. Och tänka sig, alla nappade :) Morfar kom förbi också! :)




Mammi, Malin & Terje



Okej, att döma av bilderna: gissa vem som vann kortspelen?
Alt 1: Morfar. Alt 2: Jag






Haha xD Alltså allvarligt, det var totalt utklassning - inge mer poker mot morfar innan jag har tränat!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!