Pluggdag? Elleeeeeeeer??

Jaha, lilla fröken Mikaela Eriksson. Du lovade dyrt och heligt att göra detta till en riktig pluggdag och få större delen av tentan gjord. Än så länge har du inte ens öppnat ett word-dokument och att dömma av hur djupt du krypit ner under den här filten ser det inte ut som att du ämnar böra nu heller. Vad har du att säga till ditt fördvar?


Jo alltså, det är faktiskt såhär att jag inte hittar lappen som frågorna står på, vilket gör att jag i så fall skulle behöva plugga starka drycker eller skriva på uppsatsen istället. Och jag är inte så ööööööverdrivet pepp. Trots att det börjar bli en aning stressigt.
Och imorse var det snö och blåst så då blev jag trött och less och orkade därför inte plugga och nu skiner solen istället så då blev jag på för bra humör för att plugga och dessutom är jag faktiskt jättemätt efter lunchen nu. När jag tänker efter är jag jäkligt kaffesugen också så jag tror jag måste gå och slå på en kaffa omedelbart för det kan ju inte vara bra att plugga om tanknar är på så pass annat håll och när jag ändå är i köket är det nära till badrummet så man kanske skulle ta och slänga in lite tvätt i maskinen och vad sägs om att läsa en liten däckare medan man sedan väntar...........?



Enligt alla 14-åring så ska man pluta med läpparna och se lite lagom förvånad ut när man tar egobilder. Det är tydligen hett. Så i någon lätt åldersnoja så körde jag på det - det är typ såhär de menar eller?


PS. Dagen i-landsproblem: Drog på lite mascara och sen tog jag på mig glasögonen som jag JUST tvättat (vilket händer en gång i månaden, så det är en big deal) och så hade inte mascaran torkat så nu har jag svarta ränder över hela jäkla glaset och måste tvätta dem en gång till.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Haha jag hade också planer på att va SJUKT duktig idag och ta vara på den lediga dagen...Började bra med uppstigning vid 9 och träning vid 11, lunch på stan med familjen men sen barkade det - skulle bara vila liiite där vid 2 -> vaknade för en kvart sen, 3 timmar senare :( FAIL, så ingen ångest Ikki! Det är inte bara du :)

2011-03-11 | 16:13:12
http://dansbandlover.blogg.se/
Mikaela / Ikk

Haha guud vad bra - då kan jag lugnt fortsätta läsa och dricka vin nu då ^^

Får göra ett nytt försök imorgon - kanske :P

2011-03-11 | 17:43:18
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!