Sådär

Ska inte säga att allt är skit, för det är det inte. Allt är inte jobbigt, och allt går inte fel. Allt är inte heller så som man kunde önska, men samtidigt vore det det tråkigt om det vore så? Det behövs plats för drömmar och utvecklig och framtidstro.

Idag är det inte riktigt i balans. Just idag är jag inte riktigt så stark som jag önskar och just idag känns allt inte så bra som jag skulle vilja.
Det är okej. Jag får tappa taget. Det får kännas jobbigt.

Försöker hitta energi till morgondagen, vi får se. Känner att fysiken inte heller är i balans. Ont i kroppen och mjölksyra i armarna av att sätta upp en hästsvans. Blir kanske en hemmadag imorgon, men tänker iaf gå upp och försöka, för om man inte försöker är det ju liksom ingen idé.
Snart vår. Snart ändring. Snart nya rutiner och saker att göra. Snart blir allt brabrabra.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!