Städdag!

Idag är det fredag och vet ni vad det innebär? Jo - jag är ledig! Enda fram till praktiken (4/4) så har jag lediga fredagar och det är ju så fantastiskt att jag faktiskt blir lite avundsjuk på mig själv. Nu har jag varje vecka en riktigt Mikaela-dag när jag är ensam hemma, får sova ut och kan äga mig åt sånt jag aldra orkar under veckorna eller är så pepp på under helgen när Terje är hemma.

Idag sov jag till halv tio och låg kvar och läste en stund. Sen blev det kaffe, nyheter och så ringde jag och lyckades ÄNTLIGEN beställa zumba fitness! Har varit supermycket krångel eftersom jag bor i finland, men nu har det nog löst sig och jag längtar som tusan tills paketet är här. Tusen tack till daddi som gav mig pengar så jag får börja träna igen <3<3<3
På tal om träna så var jag lite rastlös där på morgonen så drog igång några pepplåtar och körde kondition och core i vardagsrummet (noga aktandes så att jag inte systes i något fönster xD )

Efter det lilla rycket har jag ägnat mig åt att storstäda köket, men nu har jag paus för mat. Tycker faktiskt att det är riktigt kul att städa när man har tid och ork att göra det ordentligt. Hade först tänk att bara köra först hjälpen på hela nedervåningen, men när jag väl var igång blev det visst lit mer djupgående så kör väl så långt jag hinner :)
Kom just på att vi ju ska till Stockholm och hälsa på Tim och Elin idag, så vore ju fint om han kom ihåg att packa,  duscha och laga middag innan dess ja :P Fast båten går först vid halv sju så än är det gott om tid! :)

Nej, nu har jag fått i mig lite lunch så nu får det vara färigskrivet. Puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!