Tisdag!

Hej sötnosar :) Jag är lite seg med bloggande nu, skyller allt på skolan för det har varit/är lite fullt upp nu. MEN, efter att ha panikpluggat undan massa, strukturerat upp resten och gett mig själ en rejäl dos av "du dör fan inte av lite sämre betyg för man måst inte försöka vara så jävla duktig hela tiden" så känns det nu helt okej.
Framför allt så vet jag att det är idag, imorgon och torsdag som blir lite stressigt och sen är allt luuuuungt så då är det liksom lättare att bara köra på de här små dagarna..
Gissa vad som händer sen då?? Fredag är jag ledig, och på kvällen har jag och brudarna hyrt spa-avdelningen på badet så vi ska dit och bada bubbelpool och dricka skumpa! Efter det är utgång planerade men för min del blir det nog mest lite chillidill på förfesten och sen hemfärd. Har liksom inte råd med taxi hem och tror inte Terje vill hämta mig så jättesent :P Och främsta anledning till att han inte kan hämta sent?? JO, lördag morgon bär det av mot Malung! Så det blir morgonfärja och sen roadtrip hela dagen, framme någon gång på eftermiddagen sådär :)

Någon som har tips på bra roadtrip-musik? :) Och på tal om det, tips på om det finns någon sida där man kan fixa musik gratis och lagligt?




Hade Beckisen här på besök lördag kväll när matte Janina jobbade på skolan :) Hon var världsvan direkt, hoppade upp i soffan på "sin" plats och ville sen mest bara gosa. Själv skrev jag uppsats som en galning, fast lite vila blev det visst också ja :P




Förresten är jag bitter på min kaffesituation för tillfället.. När man är inne i en pluggperiod så borde man ha fri tillgång till gott kaffe - right?? Men kaffe är - likt mycket annat här - väääldans dyrt, så nu finns det bara surt snabbkaffe att tillgå :( Bland det bästa med att göra kaffe är ju att det luktar så gott när det står och brygger, men med snabbkaffe luktar det tammetusan inget, mina sinnen dör! (Okej, koffeinbristen kanske har gjort mig dramatisk?) Ochochochochoch! Jag har bara gammal mjölk :/ Eller alltså, jag vet inte om den är dålig eller inte, för kaffet smakar ju surt så jag vet inte om mjölken också är sur? Den är fem dagar gammal och klumpfri, så jag kör hårt.
Det positiva är ju att man när just blandat i kaffekornen och slagit i mjölk så ser det i alla fall gott ut, don't u think?


Nehej, om fröken Eriksson då kanske har gjort nog med desperata försök att skjuta upp sitt pluggande? Jo tack. Franska var det ja, voici la clé, för fan!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!