Hej!

Ja okej, uppdatering? Har inte riktigt haft tid eller lust med det på slutet känner jag - har bara varvat praktik, jobb och sova så :P Fast nu på slutet har man ju kunnat roa sig med lite mer trevligheter iaf - som att sola till exempel! Riktigt härligt väder har det varit, så har hunnits med lite grillkvällar och sånt.
En partykväll lyckades jag klämma in förra torsdagen också - riktigt nice! Men fattar inte hur jag bara hunnit med en utekväll på hela månaden? Tiden har gått helt sjukt fort och jag fattar faktiskt inte vad som har hänt?
På tal om praktik och sånt, vet någon när tusan praktikrapporten skulle vara klar? Nu på torsdag? Jag har inte ens börjat :S

Nu i helgen har vi varit ute i stugan för att fira valborg. Bara familjen dock, målet var väl mest att komma borta så Axi inte skulle behöva drogas ned inför alla smällare. Fick en jättemysig kväll med god mat och dryck iaf, Terje lyckades till och med ta sig dit på kvällen, tro på fan... Så ja, har ju hunnit skymta karln lite senaste månaden iaf, och det lär väl bli på samma nivå hela maj också hör jag, får sitta själv på åland då :/

Åland ja, drar dit på tisdag :) Träffa mina girls igen! Känner riktigt nice, studeiresa och avslutning och spnt kul står på schemat och så hoppas jag på bra väder så man kan må lite gott sådär. Vad som inte är helt toppen är att jag måste köra hem :/ Terje har ju gått och köpt en bil så han tar den hem, så nu måste jag göra skrangliga lilla Brum. Jag är inte nöjd, inte nöjd alls. Vill över huvud taget inte kör så långt, och dessutom vill jag inte göra det SJÄLV i en bil som låter som en jet när man kör i 70, och som inte har radio. Nej, tisdag tänker jag radera ur mid medvetande illa kvickt!

Så därför tänker jag inte fokusera på sånt fjant nu :P Istället ska jag fundera ut någon god middagsmat!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!