Onsdag

Ja, har kanske inte blivit så aktivt bloggat på slutet. Har haft lite annat på gång och ärligt talat är det väl fortfarande en jäkla massa för mycket.
Att jag är singel vet väl de flesta redan om eftersom facebook vrålar ut när man ändrar relationsstatus - tack för den liksom. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Det är jobbigt, det gör ont, jag önskar att saker och ting var annorlunda. Men nu är det inte så så jag försöker bara att köra på med allt annat som ska bli gjort.
Jag vet inte riktigt när det blev bestämt att vi absolut skulle vara utflyttade till på söndag, var väl i och med att Terje fick annat jobb på g som drar igång då. Det känns sådär i och med att jag tar examen på fredag. Kan väl milt säga att det här inte är den mest underbara studentveckan man kan tänka sig. Terje och Tor har åkt idag efter att ha ägnat ett par dagar åt att packa ihop Terjes grejer. Problemet är väl att nu sitter jag här med massor att packa, ett helt hus att flyttstäda (!!! det är inte ens undandiskat liksom, ALLT är kvar) och egentligen borde jag peppa för exeman, till exempel genom att delta på friluftsdagen och spela boll i solen med de andra. Damn, inser att jag inte har något mat heller - förutom en halvliter mjöl och en flaskavinäger typ.
Nej fy fan, jag tror jag kör igång nu istället så det händer något! Det blir liksom bara att jobba på till torsdag kväll, då får jag ta en dusch och försöka hitta något man kan ha som examensklänning och sen på fredag tänker jag ha en jättebra dag och bara ignorera resten av världen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!