På åland!

Hej!
Gissa hur trött jag är? En hel massa, skulle jag vilja påstå. Jobbade på en mässa idag och det var så oorganiserat och dåligt och att jag helt matt. Men ja, bara att styra upp det man kan och le en jäkla massa :P

Mässan hölls ju för övrigt på Åland, det är nämligen där jag befinner mig nu. Blev en aning stressigt när vi skulle över med färjan, men vi kom med så nu har jag hunnit med en skoldag och så mässan idag.
Från imorgon till och med måndag så är jag hemma själv (Terje drar till sverige) och det är väl egentligen helt okej eftersom jag ändå måste plugga som en tok om rapporten ska hinna bli klar. Sen på måndag kväll drar jag iväg på klassresa - NICE :D

Nej fy tusan, undrar om jag inte förtjänar en varm dusch och sen lite slappande innan det är dags att dra igång med middag.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!