Packa

Det går åt helvete med den här packningen. Jag vill bara gråta och sova. Jag orkar inte det här, jag vill inte det här. Om jag bara kunde ta de saker jag vill ha kvar, sätta upp en skylt där det står "Loppis - Gratis!" på dörren och sen dra. Jag orkar inte sortera de här miljonerna med saker. Och sen lbir en låda full och så hittar jag en till sak som hör till den lådan och då orkar jag inte, och jag orkar inte när jag hittar massa foton överallt och jag orkar inte när jag inte har en jävla aning om vart jag ska göra av något.
Men imorgon kväll ska det helst vara klart. Sen på lördag kommer jag knappast studsa ur sängen på morgonen och sen vid lunch på söndag går ju färjan hem.

Fy fan, och så säger de att pengar inte kan köpa en lycka? Hade jag haft pengar hade jag anställt någon som packade ner de saker som jag ville ha kvar, som källsorterade resten och som sedan städade huset - och det hade ta mig fan gjort mig bra mycket lyckligare just nu. Hade jag dessutom kunnat fixa lite mat med de pengarna och en karl som älskade mig skulle det kunna bli riktigt nice.


PS. Ursäkta gnäll. Jag återkommer som glad och pepp brud på fredag igen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ylva

Vet inte heller varför det måste vara tomt på söndag? Vi har ju ingen ny hyresgäst som trampar och vill in menar jag.. Fast det kanske inte hjälper så där värst att dra ut på flytten heller? Nå, hinner ni så hinner ni, annars hör ni av er!



På tal om nåt annat, hur vill ni göra med Nya Åland? Någon som vill ha den till Sverige eller ska Ritva säga upp den?



Kram!

2011-05-18 | 20:04:31
http://annebo.blogg.se/
Mikaela / Ikk

Nej jag vet, det har liksom bara blivit ett datum vi satte för Terje skulle jobb sen, och sen stressar man utifrån det bara :S Men ja, egentligen logiskt nu också, för pappa åker bort på måndag så nu i helgen är min chans att få flytthjälp.



Jag tänkte på det förut, och det är nog bäst att säga upp den. Blir nog inte att man läser det när man inte är här.. :/

2011-05-19 | 12:51:46
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!