Söndag

Blev riktigt familjedag idag! Dels mors dag, och dels så kom pappa hem efter en vecka på arbetsresa så fick träffa honom för första gången sen jag flyttade. Gissa om han har en bra daddy om han åker 45 mil på lördag med flyttsläp, sen ägnar söndag åt att hjälpa mig packa och städa för att sedan åka 45 mil hem och sedan direkt måndag morgon ska till finland på jobb så han får åka ytterligare 45 mil bara några få timmar efter att han lämnat av mig och all packning i Malung <3 Som jag sagt så många gånger förr: Jag är bortskämd med underbara människor!

Blev god middag och vin nu på kvällen, som avslutade med film. Nu ska jag snart krypa till kojs och imorgon ska jag och Stina åka till mora! Ska bli superkul att träffa henne igen, så när jag blev medbjuden på en dag på stan så tyckte jag det lät som en superidé :D

Sov så gott sötisar
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!