Upp och ner

Idag går det lite bätter med packningen, av två anledningar:
1) Pappa ringade och hade lite utfrågning vilket ledde till att han sa till mig att cykla och köpa mat så kunde han föra över pengar <3 Så idag har jag ÄTIT, macka och youghurt till lunch och så ligger en räksallad och väntar i kylen. Igår var det mycket svårare att hålla modet uppe när man var helt slut från start liksom.
2) Jag har bestämt att alla lådor inte behöver vara packade helt superlogiskt utan det går mycket snabbare om man improviserar lite. Därför har jag nu skapat en låda med märkningen "Mystery box nr. 1, borttappade saker återfinner här'" och nu håller jag på med låda nr 2 i samma serie. Mycket smidigare.


På tal om något annat. Jag hatar malar. De är skitläskiga, seciellt om man är lite mörkrädd och så ligger man lite på spänn för man är själv i huset och det börjar skymma och det är stora fönster överallt och sen plötsligt har man en mal som flyger rak mot ansiktet. Jag kunde ha dött på fläcken, allvarligt.
Försökte hålla ut en stund till men de var överallt (vi snackar 15 stycken i ett litet rum) så jag fick ta mitt pick och pack, lämna den tjocka madrassen och tvn och istället kura ihop mig på en skummgummimadrass i ett annat rum. Just då kände jag att det inte är nice att vara ensam, inte alls. Men lyckades somna tillslut iaf, modig som jag är. Damn.

Nej, det är väl dags att fortsätta.. Badrummet ska jag städa på söndag för har inte grejer till det nu, och så kan jag inte dammsuga helt ordernigt här nere heller innan slla saker är ute - men i övrigt har jag nog tänkt att det mesta ska kunna bli klart idag. Just det, gardineran i vardagsrummet vägrar jag ta ner själv också, det är nämligen där alla malar bor, papap får döda dem åt mig i helgen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ylva

Men snälla vän, du skulle hojtat till! Du kunde fått käka här, eller för andningens skull ute på den ofärdiga altanen :) Du ska välan inte svälta bara för att du är singel mitt i allt??



Kram!

2011-05-19 | 18:47:16
http://annebo.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!