Fixa fixa fixa, damdida...

Haha, jag känner att jag nappar på allt nu - varför skulle jag annars sitta här och söka in till en skola för att jag såg en annons på facebook? Herregud. Inte lite papper skulle det vara heller, två brev, en personbevis, ett intyg från arbetsförmedlingen plus alla betyg och grejs. Sen krånglar ju hälften av grejerna såklart så måste vänta tills imorgon innan jag kan skicka in. Oh well.

Har iaf försökt aktivera mig lite mer idag.. Gjort mig iordning och varit ner på ett par ärenden, och nu tänkte jag åka och våldgästa Anny och se om hon vill bjuda på lite kaffe :) Kvällen lär väl ska bli dödligt lugn dock (har inte sett så här mycket på tv på flera år). För jag har liksom en känsla av att bara för att det är lillördag och dag efter löning så tänker inte Malung direkt vakna till liv. Har frågat syrra om hon ville gå på date med mig ikväll, men nu blev hon sjuk.


Nej, dags att dra sig!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!