Fredagsmyyyyyyyyyyys

Och däääär tog energin slut. Haha, det är fint när förkylningen typ har gett sig men man är trött som en 90-årig liten tant. Idag har jag iaf klätt på mig - hör och häpna - och till och med dragit på lite smink. Hämtade mamma från jobbet (vart skrapa rutorna, brrr) och snabbhandlade lunch och NU vill jag sova.
Har dock lite småärenden på byn som jag tänkte försöka orka med, solen skiner idag så kan gott passa på att gå utanför dörren.

Åh, vet ni? Jag beställde en sparkdräkt igår! Det skulle komma i början på nästa vecka, håller tummarna för att den är bra :) Blev från märket piece of norway och hurvida det är bra eller inte vette tusan, men billigare än onepiece och ingen fraktavgift!
Kikade på myskläder på gina eller dylikt och insåg att en byxa och en tröja kostade lika mycket som den här, så då tusan ska jag väl prova det där underbara plagget som alla talar om. För ett är säkert: Myskläder behövs inför den här vintern, och mina älskade mysbyxor som tjänat mig i många år har ny gått i graven så.





Jag kom just på en sak. Om det är jättekallt så man har på sig den här och sen måste gå på toa, då kommer man ju frysa ihjäl om överkroppen? Tusan! =O
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!