Fynda på Ullared

I lördags så gjorde jag mitt första besök på Ullared och ja, det lär väl också ska vara det enda på ett tag framöver. Inte riiiktigt min grej, galna människor överallt så man tog sig inte ens fram att kolla på det man ville. Och sen köa i ca. 45 minuter, vilket det ju inte riktigt var värt med tanke på de småsaker som låg och skrammlade på botten av min korg.

MEN, ett riktigt fynd gjorde jag, nämligen den här väskan





Fick den till det otroliga priset av noll kronor. Kassörskan var så upptagen med att kolla igenom väskan så att jag inte försökte sno något, så hon glömde att slå in den i kassan... Upptäckte det på vägen hem när jag satt och kollade kvittot, så då helt plötsligt blev dagen att kännas lite mer värd ^^
Är riktigt nöjd med den iaf, tycker den är skitfin och så är den precis lagom stor för att få plats med det jag behöver, dessutom uppdelat på tre fack (fyra räknat med ett minifack i) så jag kanske ska slippa det kaos jag alltid lyckas åstadkomma i mina handväskor.
Well, nöjd tjej iaf, så den här snyggingen följer med till spanien :D




Nu ska jag fixa lite mat och lite senare ta mig in till stan. Igen. Var ju dit igår, gick sådär att hitta sommarplagg kan jag säga. Iaf så köpte jag ett par tjocka strumpbyxor och idag såg jag att de var trasiga. INTE okej när skiten kostade 99:-, så för typ första gången tänker jag orka åka och lämna tillbaka en vara. Har roligare saker att lägga pengarna på än soptunnefyllnad.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!