Hörlurar

Har testat massa olika hörsnäckor, ni vet - de där små, smidiga, bra, praktiska grejerna som man stoppar in i örat och vips så får man höra på sin musik. Men. De funkar inte.
Eller alltså jo visst de låter ur dem och hela det köret, men mina öron eller hörselgångar eller något är för jäkla smala så fast man tar den minsta storleken så gör det antingen ont som satan eller så trillar de ur direkt. Irriterande, så jag låter bli, men jag vill ju inte låta bli för jag vill lyssna på musik.

Så nu har jag kommit till stadiet när jag överväger att köpa hörlurar. Stora, klumpiga, tar mycket plats i väskan, riskerar absolut att inte gå ihop med klädsel och tycks dessutom ha en tendens att se ut som att de tänker äta upp huvudet på människan som bär dem. Så det här inköpet kan behöva en del eftertanke...
De behöver ju inte vara överdrivet bra, och får gärna vara billiga. Hur de sedan ska se ut vette tusan, får nog kolla in utbudet lite för hur ska jag kunna veta vad man ska välja mellan?

Kanske lite färg i vardagen?

Urbanears Plattan Orange
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Erika

Det finns ju skitsnygga hörlurar, så go for it! Har också tänkt på det! Håller öronen lite varmare om vintern oxå ;)

2011-10-19 | 12:23:07
http://www.priiken.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!