Söndag

Hemma igen efter min helg i borlänge hos Kakan. Kom dit i fredags vid halv sex, och efter att ha träffat Mia en stund lyckades jag - efter lite om och men ^^ - möta upp Kakan så vi tog oss till lägenheten. Väl där bytte vi om lite hastigt och lustigt och sen bar det vidare på lite party. Blev förfest och sen kåren men det var rätt dött så hamnade hos oss istället, vilket vi kände att var ganska praktiskt eftersom hela problemet med att ta sig hem plötsligt försvann ^^ Blev en kul kväll iaf! :D

Lördag var slö- och bakisdag, flummade på kupolen i total trötthet och sen blev det film och pizza resten av eftermiddagen och kvällen! Idag var vi dock lite piggare så fick till och med en del gjort på kupolen efter att ha spenderat några timmar i sängen framför dåliga tv-program (som vi ändå envisades med att se).

Har i alla fall haft en jättebra helg, så skönt att få träffa två kära vänner (även om det tyvärr blev lite kort med den ena), att få komma bort lite och bara ha kul!
Dessutom kom vi lite längre på våra outfits till halloween, glittriga och heta som aldrig förr kan jag tänka mig att vi blir xD



Som vanligt följde kameran med och inga bilder togs :P Är omöjlig, till helgen tänker jag klistra fast den i handen! Knäppte en bild på mig själv iaf, egotrippad som jag är liksom. Har tydligen blivit besatt av röda läppar. "Besatt" är i det här fallet en fin omskrivning för "jag orkar fan inte anstränga mig så om jag har färg på läpparna har jag en ursäkt att slippa fixa resten". Typ så.

Nej, undrar om man inte skulle orka ta en dusch och sen krypa ner i sängen och fortsätta slappandet ^^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!