Jobb......

Dagens positiva: Anton har fått lärarvik i ett par dagar.
Dagens negatia: Jag sitter ensam ute på landet utan något att göra med två katter jag inte tål.

Jag önskar lite att det fanns hur mycket jobb som helst. Så att jag utan problem kunde hitta något att sysselsätta mig med från nu tills slutet av maj, och så att jag fick in lite pengar så det går att äta något annat än pasta (i bästa fall) fram tills man får första lönen från sommarjobbet - som ju i värsta fall kan bli först i slutet på juli.

Tycker att det borde finnas något bra jag kunde göra hemifrån. Typ "Hej, här är # sidor text/siffor/enkätsvar som ska knappas in i datorn, gör det." Sånt man inte måste lära sig utan bara kan dra igång med och göra överallt och som passar när man bara behöver jobb en månad mitt i allt. Ungefär så.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mia

Du kan få skriva mitt exjobb om du vill ;)

2012-04-17 | 17:07:31
http://chibimia.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!