Jobb!

Boende på västkusten: Check!
Jobb till Anton: Check!
Jobb till mig: Check!

Var till grebbestad och lämnade ut CVn i förrgår, och igår ringde ett av ställena tillbaka och erbjöd jobb så tackade ja direkt - dit och skriva papper innan jag drar till till dalarna igen.
Ska jobba som städerska på ett pensionat, inte det finaste yrket i världen men det är bra arbetstider, trevligt folk och stället är litet och mysigt, hör ihop med en camping där.
Ibland är det skönt att inte vara så kräsen, för i så fall hade vi inte fått flytta till kusten i sommar. Men nu är allt klart och det enda som är kvar är att längta till första juni! :D

Sen har jag fått en liten tanke. Att en moped vore lite mysigt att ha. Det är förvisso bara fyra kilometer till jobbet men det kan ändå vara skönt att ha - i alla fall för att inte behöva cykla jämt. Är lite backigt så cykla med full matkasse kan bli slitigt.
Sååå, ska och titta på en imorgon! :D Haha, här händer ständigt saker... Får se om den verkar bra, är en billig liten gul skrutta och Anton ska följa med och hjälpa att se om den är något att ha för det har jag inte vett till själv.
Håller i alla fall alla tummar jag har, men i annat fall får jag väl försöka hitta en annan. Fast lite pirr i magen är det allt, tänk om jag får köpa en helt egen moped? Haha, jag har aldrig ens kört moppe, men man lär sig väl. Jag kan cykla och jag kan köra bil så tänker att det här är väl ett mellanting eller något :P



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!