Shopping

Gud vad jag är shoppingsugen! Önskar att jag verkligen hade två-tre tusen att bara köpa en ny garderob för... Varit in en del på gina tricots hemsida och hittat massa trevligt, kanske främst vad gäller schyssta basplagg och många fina badkläder.
Oh well, kan se fram emot att få ha lite bättre ekonomi under sommaren så bara lönen börjar rulla in kan man handla lite :)
Kommer jobba ca. 80%, har en hyra på 1700, mobilen kostar inget, internet är ca. 100 i månaden och transport blir inte heller dyrt - kan cykla när jag vill och i övrigt drar moppen inte många dl. Herrejävlar, låter nästan som att jag skulle ha en stabil ekonomi i ett par månader?! Kan knappast vara möjligt, får se vad som krånglar den här gången ;D Haha, tur att man alltid landar på fötterna.



På tal om shopping så köpte jag faktiskt den här tröjan igår! :D Suktat efter den en stund och igår slog jag till, 199:- på Vero Moda. Spets på hela framstycket men är snyggt med ett linne under om man vill ha det lite varmare :) Riktigt nice, eftersom jag kom hem från spanien och insåg att jag inte ägde några långärmade tröjor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!