Söndag.

Härligt väder idag med så har såklart passat på att vara ute :) Var till förrådet där jag har alla mina grejer från tiden när jag faktiskt hade ett eget boende som en vuxen människa xD Oh well, nu har jag fått med mig en del som ska in i vagnen och även få pryda förtältet så börjar väl bli lite ordning.
I övrigt är sommarplaneran plötsligt lite mer osäkra än vad de varit, fast på ett bra sätt. Får se var allt slutar, man ska inte ropa hej och så vidare - men hålla en tumme eller två går ju alltid bra.

Imorgon är det valborg och det verkar som att vi får sol i alla fall på kvällen - tack tack. Dock spelar det ingen enorm roll, ska äta god vårbuffé med familjen men i övrigt inga planer. Tänk för något år sen när man hade massa vänner i Malung och alltid något att göra. Nu, ja.. Låt oss säga att det inte är som det var förr. Men bara en månad kvar och sen bär det av igen, få chans att träffa nytt folk. Fast mest kan man ju önska att det någon gång fanns både pengar och tid (det ena brukar liksom utesluta det andra) att faktiskt åka och träffa de vänner man har kvar.

Nej, nu ska jag pyssla vidare.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!