Tatuering

Vad jag inte alls trivs med det här tvingande behovet av att köra in bläckdränkta nålar i huden. Tänk vad skönt det vore om jag bara tyckte att det var fult, för så skulle jag slippa sitta här gång på gång och bara vilja men utan att ha det minsta lilla råd. Tre (fyra, fem...) motiv som bara väntar på att få komma på plats där de borde vara men arbetslösa jag borde nog istället spara örena för att ha råd med mat fram tills sommarjobbets första lön skramlar in på kontot.



På tal om sommarjobb: Jag längtar mig galen till sommaren. Det kommer bli sanslöst jävla bra. Kärlek, jobb, hav och klippor. Solnedgångar utan avslut, fest, irriterande små myggor och en inte alls irriterande humla. Herrejävar, det är rätt fint att leva va?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!