Fredag

Nu börjar jag blir lite sinnessjuk på att bara vara i grebbestad hela tiden. Det skulle verkligen räcka att åka till uddevalla över dagen eller vad som helst, men snart måste jag få se något annat än: husvagn, landsväg, miniskruttby.
Var för övrigt in till frisören i miniskruttby och det skulle kosta 1450:- att färga mitt hår. Tack men nej tack, då blir det att försöka färga själv i husvagnen, woho.
 
I övrigt knallar det på. Jobbar, sover och försöker roa mig ibland. Har fortfarande inte någon koll på framtiden för min man är seg så antingen är jag hemlös om tre veckor eller inte. Blir spännande att se, just nu är jag faktiskt rätt less så livet som hemlös skulle kunna bli en kul omväxling.
 
Puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!