Helg

Hej!
Söndag eftermiddag och nu tar jag helg! :) Slutade vid halv tre och nu har jag två långa lediga dagar framför mig - skönt att ladda batterierna lite för har gått och dragits med en halvförkylning så känner mig riktigt sliten trots att jag inte gjort mycket annat än jobbat och varit hemma senaste veckan. Igår var det dock aboslut jobbet som drog all energi - jävlar var kom alla ifrån?? Från total känsla av lågsäsong och hur lugn som helst i flera dagar så smäller det till och blir ungefär hur mycket som helst. Fast det är ju kul också - peppade som fan där i början (trots baksmällan, aj) men efter några timmar när det aldrig minskar så fick man helt klart den klassiska känslan av att det kommer aldrig gå att få ordning här igen. Men magiskt nog så kunde jag sluta bara 1½ efter stängning och då var det snyggt och preppat igen, underbara kollegor man här där alla faktiskt hugger i och stannar lite extra istället för att sätta varandra i skiten. <3
 
Var in och handlade efter jobbet och två tidningar fick följa med hem så har eftermiddagsmyst i sängen en bra stund nu :) Sen köpte jag lite god middag och har ställt vin på kylning och imorgon väntar sovmorgonen. Ah, fint allt känns ibland :)
 
Shoppingsuget har legat och gnagt i evigheter och att bläddra bland höstmodet gör det ju inte bättre. Framför allt skooooor vill jag köpa NU. Ah, mitt arma hjärta suktar så efter ett par jc eller i alla fall en lika skyhög och snygg kopia. Man kanske skulle placera sin slöa röv på en buss och dra iväg under ledigheten för att shoppa loss lite? Tål att tänkas på!
 
Nej, vi hörs sen! Puss puss puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!