Jag är inte ambivalent, jag har bara lite svårt att bestämma mig.

Idag känner jag för att tatuera mig, färga håret, shoppa loss så det spräcker hela min budget och sätta mig på en buss för att se vart den leder. Bestämma vart jag ska leva och bo och sen inreda hela stället idag, eller låta bli att bestämma mig och bara flyga till australien och sova på en strand. Känner för att skratta och gråta och springa långt bort, vara ensam och tillsammans.
 
Det rycker och drar i hela mig att göra något något något annat än att sitta i den här vagnen och ändå känner jag mig så oerhört trött att det är det precis enda jag orkar. Så här går det när man ägnat ett antal dagar åt att bara jobba och sen inte göra något annat, och sen blir man ledig och har inga planer och samtidigt är man bara jättetrött för man är lite förkyld och behöver mest bara sova men det är så jäkla tråkigt när det finns så mycket att göra men vad fan finns det att göra?
 
 
 
Ska vi mötas där?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!