Nelly

Rea på nelly.com och jag passade på att klicka hem några klänningar :) Ganska basic förvisso, men det är så sällan jag köper nytt så hellre något enkelt men snyggt som går att piffa till med smycken, än något fancy pancy som man sen knappt använder. Håller bara tummarna för att de passar nu!
 
Nu kommer snart Anton hem så då blir det middag och lugn kväll. Ska upp 06 imorgon så någon riktig fredagsmyskänsla har väl inte riktigt infunnit sig. Hoppas att jag har lite tur inför nästa helg så får jag komma ut på lite skoj då istället. Kunde inte vara ledig så kan inte följa med bort över helgen så som vi tänkt, men finns en liten chans att jag kan dra iväg efter jobbet på lördag och komma hem igen söndag... Får se, men vore riktigt skönt att komma iväg en liten sväng.
 
Puss!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!