Och det regnar

Jag får nog ge upp hoppet nu: Det blev inget sommar i år, klart slut. Bara att köpa D-vitamin på apoteket, koka jävligt mycket te och hoppas att de kommande tio månaderna går fort. Hoppas på en fin höst i alla fall, jag orkar inte mer av allt grått, regnigt och kallt!
 
Närmaste dagarna ser jag inte riktigt fram emot. Anton drar snart iväg för att hälsa på sina föräldrar och klart jag unnar honom det men jag är allt lite bitter på att han är ledig tre dygn i rad med massa kul inplanerat, medan jag har en dag och det enda jag ska göra är att sitta i husvagnen och glo (om jag inte känner för att trotsa spöregnet och dra iväg någonstan på min lilla moped men det är faktiskt inte jättelockande det heller). Jag vill också hälsa på svärföräldrarna, dra en sväng förbi köpcentret och komma bort lite.
 
Nej fy fan, det är länge sen jag mådde så här dåligt under en sommar och nu är jag faktiskt riktigt less på att kontant må skit. Jag jobbar, sover och deppar. Saknar vänner, familj och vovvov.
Tänk om jag hade min lilla pälsboll här som kunde mysa med mig! Här är tidigare i våras när man har lagt sig utanför det fina huset jag gjorde som solskydd :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Priik

KRAM! <3

Svar: <3
ikkita.blogg.se

2012-08-07 | 14:23:38
http://erikashundliv.blogg.se
Kakan

<3

Svar: <3
ikkita.blogg.se

2012-08-07 | 15:52:23
Anny

Jag har gosat med din hund idag och matat honom med skor. Jag passade på att gosa extra mycket från dig också!

Kramar saknar dig jättemycket <3

Svar: Åh då vet jag iaf att min pälskling är lycklig nu ^^
Saknar dig med! <3
ikkita.blogg.se

2012-08-07 | 17:58:49




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!