Och så var det söndag igen då?

Hejhopp! 
Här skrivs det ju inte så värst flitigt kanske, men senaste veckan har jag nog enbart jobbat, festat och så sovit lite till och från :) Finfint det, tjäna pengar och roa sig!
Nu märks det att lågsäsongen är här för har haft det mycket lugnare på jobbet i några dagar - faktiskt jävligt skönt att inte stressa så hela tiden, och till och med slutat i tid flera dagar, har aldrig hänt tidigare.
 
Idag får får man se vad som händer - håller på att bearbeta killen att vi allt ska dra ut och skaka lite rumpa ikväll med - så vem vet ;) Måste nog ha med honom som moraliskt stöd för om jag känner efter så inser jag bara hur sjukt trött jag är.
 
Nej fan, nu ska det fortsätta att pumpas musik och slänga på lite kött på grillen. Fick ett par små högtalare igår av en kompis vi var hos - hur snällt? <3 Så nu är det plötsligt ett nöje att lyssna på musik hemma igen.
 
Puss puss puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!