Onsdag

Usch vilket trist inlägg sist va? Men det är ju så att vissa dagar är verkligen bara jobbiga och den här sommaren har inte varit det lättaste alla gånger. MEN jag har åter igen tagit mig i kragen och jag vet så väl att vill man må bra får man fan jobba lite också.
Efter att Anton åkte igår hade jag turen att med meddragen av ett par snälla vänner så vi åt middag och sen blev det kortspel och öl och jag sov över där. Idag har jag haft en bra dag på jobbet som sen avslutades med lite vin och trevligt sällskap på baren intill. Nu kom jag hem för en stund sen, har hunnit prata lite i telefonen med Anton och allt känns mycket bättre.
Fy tusan, varför hålla på och må dåligt när det är så mycket trevligare att må bra? Sen att det inte är det lättaste alla gånger hör ju till. Kommer säkert ligga och känna mig ynklig inom en snar framtid igen men får ändå fokusera på hur bra jag ändå har det. Nu när jag behövde någon ha kul med och tala ut lite med - fanns det då inte flera människor som fanns där för mig? Jo just det, och det är en jävla lyx. Man får faktiskt bara våga lite själv också.
 
Så puss på er gullungar, sköt om er och hoppas att ni också har haft en fin dag <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!