Party?

Festa eller inte festa, den stora frågan.
För: Ledig imorgon och vill inte sitta själv hemma
Mot: Trött och partysällskapet är i så fall Anton och hans semestrande vänner där jag inte riktigt känner mig som en i gänget :P
 
Får väl se hur det blir, hade lyckats värva en kompis att haka men hon vart jobba över så stackarn som dessutom jobbar imorgon också ska nog få vila ifred. Nu har jag iaf dragit till vagnen en sväng och sitter i mysisar och slappar så får jag gå och kolla läget med gänget lite senare.
 
Sen kan jag ju uppdatera med att det ser ut som att jag blir kvar i Grebbestad längre än över sommaren. Idag blev jag erbjuden att jobba kvar åtminstonde till jul - antagligen längre - så nu hänger det mycket på om Anton hittar ett jobb under lågsäsongen och så boende såklart eftersom vi inte kan sitta här och frysa i en husvagn halva vintern :P Just att bo i grebbestad vet jag inte om lockar så hemskt mycket, det var ju absolut inte en del av planen att stanna här längre. MEN jag trivs så jäkla bra på jobbet och kommer även fortsättningvis att kunna skrapa ihop bra med timmar så jag vill faktiskt inte sluta. Hur ska jag kunna veta om jag får ett annat jobb som jag gillar lika mycket - och på vilken ort skulle det i så fall vara? Hade ju ingen aning om vad jag skulle göra efter september och nu kanske jag iaf kan skjuta upp det "problemet" en stund.
Många tankar som snurrar och allt känns bara rörigt nu, men jag antar att allt löser sig så som det brukar göra! Om jag blir kvar ska jag i alla fall se om det inte går att ta nån dag ledigt under hösten för att åka till Malung och hälsa på, skulle ju behöva hämta en kartong eller två i så fall också.
 
Saknar er där hemma, enormt.
 
PUSS
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!