PUSS

Övertalade Anton att vi ska ut ikväll och eftersom solen skiner så kom han med den finfina idén att vi skulle "förfesta" lite bara han och jag och gå ut på en klippa och dricka lite vin :) Precis en sån sak man såg fram emot att göra om man bor på västkusten en sommar emn har ju tyvärr inte blivit så mycket av sånt - men senaste vecka han jag faktiskt lyckats klämma in jäkla mycket av sånt jag velat göra - fint! :)
Passade på att fota lite när vi satt där (har ju inte varit världsbäst på det) och sen när Anton tog över kameran knäppte han like crazy så nu när jag kollade bilderna såg jag det här fina bildspelet xD Lägg framför allt märke till våre mine på andra bilden - hur kul ser vi inte ut?! :D Hysteriskt. Men här är jag med den bästaste som finns i alla fall. Ha det nu finn gullungar, för det tänker jag ha.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kakan

Åh va fina ni är!

Svar: ^^ <3
ikkita.blogg.se

2012-08-14 | 11:30:41
http://carolinethedback.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!