Slappdag

Det här att börja klockan ett känns rätt bakvänt, ligget här och tycker att jag verkligen borde stressa iväg men är ju tre timmar tills jag börjar. Har iaf haft en härligt sovmorgon, nu ska jag traska iväg mot duscharna (tänk den tid när man har toalett och dusch i sitt eget hem. ah....) och sen göra mig iordning. Anton jobbar ju till 11-12 nåntoing, sen är han hemma flera timmar innan han kör ett pass 16-19 igen vilket betyder att idag hinner vi ses och äta lunch ihop innan jag åker till jobbet :)
 
Åker in till centrum lite tidigare så jag hinner med systemet också tror jag allt, lite poker, dricka och mys med M's katter står på schemat ikväll! Ja jo, umgås med trevligt folk också förvisso, men saknar så att ha ett husdjur så sliter liksom inte blicken från katterna när jag är där. Har kommit till det läge när jag sitter ute och gullar med gråsparvarna, matar med bröd och pratar. Snart döper jag dem, då är det kört.
Men om några veckor kommer family <3 hit och då får jag även träffa min lilla pälskling för första gången på 3½ månad. Fan, när jag bodde på gran canaria tog jag mig ju hem oftare än vad jag gjort nu (pga. jul då förvisso, men ändå). Men det tar sån jävla tid med kollektivtrafiken - kortaste är på 9 timmar och som max är jag ledig två dagar i rad, fungerar sådär.
 
Nej, göra sig iordning var det va?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!