Söndag

Idag känns som en bra dag! Kunde gå lite tidigare från jobbet idag, vilket var skönt för blev några timmar övertid igår så var lite småtrött - är inte helt frisk så. Imorgon är jag ledig och sen på tisdag kör jag igång med ett långpass så får in massa timmar lite lagom innan månadsskiftet, fint! :D
 
Får se vad man ska göra av dagen imorgon. Något vill jag faktiskt göra men frågan är vad. Funderar på att åka till uddevalla och shoppa men det känns rätt trist att åka själv också :/ Alternativet är väl att kanske dra en sväng till tanum och leta hårfärg, annars får vi se.
 
Nu ska jag bara kura ner mig och läsa en stund tror jag, extra härligt när man är nyduchad och slö :P Sen kommer Anton hem ganska snart och middagen är redan fixad eftersom det blev kvar av de italienska köttbullarna i tomatsås som jag gjorde igår, så behöver bara koka pasta. Slappt! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!