Vilodag

 Idag har det slappats! :) Effter en vecka fylld med jobb, fest och kringflängande kändes det ganska välbehövligt att bara ta det lugnt nu när jag har en ledig dag. Dags för jobb igen imorgon och sex dagar framöver så man får liksom ta vara på tiden om man ska hinna vila upp sig.
Igår var jag helt galet trött och stupade i säng, men nu är jag lite piggare så fixar för lite myskväll med mannen min! Har lagt kycklingfiléer i honungsmarinad så tror det blir gott att grilla, lite kronärtskocka till förrätt också och en flaska vitt på kylning :) Sen ser jag fram emot att bara se på film och kramas - kan man ju förtjäna efter lång vecka och sen har jag faktiskt varit duktig och städa och diskat idag ;)
 
Ha en mysig kväll ni med <3
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!