Trött tjej

  • Köpa de sista julklapparna
  • Slå in paket - fint
  • Packa (tvätta...?!)
  • Fixa ljudbok och peppande musik som får mig att tycka att sex timmar ensam i en bil i dåligt väglag är trevligt och en mysig start på ledigheten
  • Käka lite sill och ha någon typ av låtsasjul med A
  • Städa lägenheten, inkl. tömma kyl och dylikt
  • Se till att Lissla (bilen) är redo för avfärd, kolla olja, rengöra, packa i osv.
  • Hämta den mat som jag ska ha med till julbordet - fixa burkar till detta typ nu?
  • Jobba
  • Massa annat tjaffs jag ändå aldrig kommer hinna (typ som att det hade varit trevligt att ha julpyntat något under den senaste månaden..)
  • Få julstämning

Wow vad jag känner mig pigg, pepp och redo för julen :P Hade jag inte jobbat imorgon hade det kännts bättre men är fast på jobbet till fem och åker relativt tidigt på lördag morgon. Sista punkten på listan lär ska få vänta tills jag är hemma, borde frammana lite tills ikväll men det vette fan, bara konstant trött. 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!