Arbetsfri

I fredags sa jag upp mig så nu lever jag som lycklig och arbetsfri - precis lagom till vädret slår om och vi får en hel hög med dagar med bara solsken. Hur bra??
Att sluta jobbet var planerat redan från start, jobba så länge att jag skulle ha pengar för att leva gott sista tiden här. Eftersom det är så låg lön är det tyvärr ingen idé att jobba en dag mer än nödvändigt. De spanska pengarna är tillräckligt för att klara sig i spanien, men att jobba ihop för att ha när man väl kommer till sverige är meningslöst. Så ja - kort och gott känns allt väldigt bra nu, med stadig ekonomi och fint väder :)

För övrigt är det nu bestämt att jag flyttar till sverige om ca tre veckor. Vemodigt? JA! Kan inte riktigt förstå att jag så snart kommer att lämna spanien. Samtidigt saknar jag verkligen alla er där hemma så det känns skönt också. Kommer ju hem lagom till våren och sen väntar några månader med den svenska sommaren så det är toppen. Kikar just nu på boende utanför göteborg, så vem vet :)

Det är lite av vad som händer just nu. Följande veckor ska bara fyllas med sol, bad, vänner, fest och förhoppningsvis en och annan utflykt, gärna tillbaka till las palmas.
Ikväll däremot är det bara mys som står på schemat - se på film med älsklingen och försöka komma i säng liiite tidigare än senaste tiden när det aldrig blivit före 5-6 på morgonen :P

Puss på er, och hoppas ni alla som har det bra! <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!