Från slott till koja

Här har det hänt saker. Planerade inneboenden uteblev så plöatlsigt stod vi själva med stor lägenhet och hög hyra - igår eftermiddags löste sig iaf allt efter mycket om och men så idag har vi flyttat till en mindre lägenhet på Nilo. 
Känns ju verkligen inte kul att lämna habitat och lägenheten där jag bott hela tiden, men det är sånt som händer. Just nu fokuserar jag bara för att orka med jobbet ikväll/natt för SEN får jag äntligen sova :) Senaste dagarna har varit väldigt röriga så mat och sömn har hamnat i skym undan och det känns som att man bara stressat hela dagarna för att sen gå till jobbet och fortsätta stresse halva natten. Men nu jäklar är det snart ordning igen! :) Jobb till tre och sen sova ut och bara småpiffa i lägenheten imorgon. Efter det är det ytterligare två dagar av jobb och sen får jag äntligen  - efter åtta arbetsdagar - en ledig kväll :) Sen är det faktiskt inte evigheter tills jag jobbat ihop det jag behöver och kan ta nån vecka ledigt innan det är dags att dra sig mot svea land. 


Nu måste jag rusa, börjar om 50 minuter och måste fixa först. Visste ni förresten att man måste klä ut sig hela tiden på det där jäkla jobbet??? Idag är det rosa glittrig peruk som väntar.... Självrespekten dog längs vägen mot en stabilare ekonomi :P  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kia

Min stackars älskling....<3

2012-02-18 | 00:13:08




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!